رژیم غذایی بازیگران مشهور پس از زایمان - آنجلینا جولی (بخش دوم)
ساعت ٧:٥٥ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۱٦ بهمن ،۱۳٩۱  کلمات کلیدی:

● آنجلیناجولی

از مواردی که این خانم رعایت نکرده‌اند، شیردهی است که خود می‌تواند روند کاهش وزن را سخت‌تر کند. نکته‌ی دیگر این‌که ایشان به روش سزارین زایمان کرده‌اند. در این روش مادر خون زیادی از دست می‌دهد و این موضوع می‌تواند باعث کاهش ذخایر آهن در بدن شود. چون بعد از زایمان روند خون‌سازی آغاز می‌شود و فرد نیاز بیشتری به منابع آهن و ۱۲B دارد.

رژیم غذایی این خانم فاقد گوشت قرمز و ارگان‌ها مثل کبد است و آهن و ویتامین ۱۲B پایینی دارد. پنیر سفید کم‌چرب و میوه‌های تازه از مواد غذایی خوبی هستند که در رژیم گنجانده شده‌اند. سبزی‌ها نیز بهتر است پخته نشوند و خام مصرف شوند اما گریل کردن آن‌ها هم اشکالی ندارد. عیب دیگر رژیم آنجلینا جولی کمبود کربوهیدرات است. کربوهیدرات برای فرآیندهای مختلف فیزیولوژیک مثل تامین سوخت گلبول‌های قرمز و سوخت مغز لازم است. رژیم این بازیگر به شکلی رژیم پروتئینی ویتامینی است و کربوهیدرات و چربی کافی ندارد. این در حالی است که ۵۵ درصد یک رژیم کاهش وزن باید از کربوهیدرات و ۱۵ درصد از چربی تامین شود. پایین بودن میزان چربی در رژیم غذایی می‌تواند باعث تحلیل رفتن بافت عضلانی و کاهش عملکرد آن و افت سیستم عصبی و کاهش حافظه شود. این رژیم حتی بر زیبایی نیز تاثیر می گذارد. وقتی بافت چربی زیر پوست تحلیل می رود فرد دچار خشکی پوست و پیری زودرس خواهد شد.